Keresés ebben a blogban

2012. június 27., szerda

Gyors chili krémes-snidlinges tört krumplival

A GoodFood magazin júniusi számában találtam ezt a receptet.Könnyen és gyorsan elkészíthető pikáns és laktató finomság!
Egy 4 fős család számára ideális ebéd lehet.Néhány apróságon változtattam a receptben.Isteni finom lett,s pont annyira csípős, amennyire kell.Intenzíven érezhető benne a római kömény-a recept csak simán köményt írt,én rómait tettem bele,de nem bántam meg.Akinek tetszik, készítse el úgy ,mint én!


Gyors chili krémes-snidlinges tört krumplival

Hozzávalók: 4 főre

- 2 szál puha sertéskolbász( jó minőségű,aminek a belsejét ki tudjuk nyomni)-nálam gyulai 400g-os
- 2 evőkanál napraforgóolaj
- 1,5-2 kg újkrumpli felkockázva
- 2 db piros húsú paprika kimagozva és felszeletelve
- 3 gerezd fokhagyma 
- 1-1evőkanál őrölt koriandermag, chilipor és őrölt római kömény
- 2 doboz konzerv vörösbab leöblítve és leszűrve
- 1 konzerv ( egyenként 400g) paradicsompüré (nálam olasz)
- 2 evőkanál nyírfacukor
- 6 evőkanál natúr joghurt
- egy jó marék apróra vágott snidling

A kolbászok belsejéből kis golyókat formáljunk és olajon minden oldalát pirítsuk meg. A krumplit főzzük puhára kevés sóval. A húsgolyókhoz adjuk hozzá a paprikát, és pirítsuk 4 percig. Szórjuk meg az áttört fokhagymával és a fűszerekkel és pirítsuk tovább 1 percig. A babot, a paradicsomot és a cukrot adjuk hozzá,keverjük össze és lassú tűzön 5 percig főzzük,hogy besűrűsödjön. A főtt krumplit szűrjük le,de a főzővizéből kb. 2 dl-t tegyünk félre. A puha krumplit egy mélyebb tálban törjük össze nagyjából ,keverjük bele a félretett főzővizet, a joghurtot és a snidlinget.A chili mellé kínáljuk.

Jó étvágyat!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése