Keresés ebben a blogban

2012. november 25., vasárnap

Sajtos brokkolikrémleves mandulával

Nagyon hosszúra és fárasztóra sikerült ez a hétvége,különösen a mai nap.Ilyenkor mindig jól jön egy forró pikáns krémleves.Saját ötletem alapján készült 2 főre még tegnap,bár én alig ettem belőle pár kanállal,mivel Peti nagyon imádta,így ráhagyományoztam:)


Sajtos brokkolikrémleves mandulával

Hozzávalók 2 főre:

- 1 nagy fej brokkoli
- 1 db cukkini
- só,bors,zsálya
- fél csokor petrezselyemzöld
- 2 dl házilag készített kókusztej
- 5 dkg + 10 dkg felkockázott trappista sajt
- 1 gerezd fokhagyma
- 3 evőkanál sűrű natúr joghurt
- 2 kanál pirított mandulaszirom

A brokkolit és a cukkinit feldaraboljuk és enyhén sós vízben nagyon puhára főzzük.Átszedjük egy másik edénybe,s hozzáadjuk a felaprított petrezselyemzöldet, a kókusztejet,a főzővízből egy szedőkanálnyit,a fűszereket ízlés szerint ,az összetört fokhagymát és a joghurtot ,majd botmixerrel krémesítjük.Felforraljuk,majd az 5 dkg sajtot belereszeljük és elkeverjük.Forrón kínáljuk sajtkockákkal és mandulával a tetején.

Jó étvágyat!






1 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, én is szoktam brokkolikrémlevest főzni, szeretjük, de nem sűrítem tejfélékkel, úgy is nagyon finom, és kalóriatartalma is alacsonyabb :)

    VálaszTörlés