Keresés ebben a blogban

2013. július 9., kedd

Málnás-kókuszos krémpite

Az alapreceptet a Kifőztük oldalán találtam,a legújabb- júliusi- számban, Pocak Panna receptjeként . 2 hete elkészítettem dupla adaggal. Lehet,hogy nem olyan szép,mint az eredeti receptben, de isteni finom lett.Egy kis büntetlen,krémes szenvedély...


Málnás-kókuszos krémpite 

Hozzávalók a dupla adaghoz:

- 4 tojás
- 12 dkg nyírfacukor
- 1 rúd vanília kikapart magja
- 1 liter kókusztej
- 26 dkg fehér rizsliszt
- kb.30 dkg málna 

A tojásokat a nyírfacukorral felverjük.Én elektromos habverőt használtam. A vaníliát közben hozzáadjuk.A kókusztejet és a rizslisztet apránként beleforgatjuk és sütőpapírral kibélelt- nálam  20x30cm-s- tepsibe öntjük az egészet.A megmosott és lecsöpögtetett málnával megpakoljuk és előmelegített sütőben kb. 30 percig sütjük.Hűtés közben meg fog szilárdulni teljesen.Miután hideg kövön kihűtöttem,tálalásig hűtőben pihentettem, majd málnával és mentalevelekkel díszítettem.

Jó étvágyat!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése