Keresés ebben a blogban

2014. július 10., csütörtök

Paleocsinta ( paleo palacsinta )

Ma készítettem 25 üveg sárgabarack dzsemet, nyírfacukorral. Ami már nem fért bele üvegekbe, belekerült a palacsintába. Gyorsan elkészíthető, paleo palacsinta receptet hoztam. 3 darabra szól a recept.
Amikor hozzáfogtam, nem mertem dupla adaggal nekilátni, mert csak kísérleteztem, nem hittem, hogy ilyen jól és szépen fog sikerülni elsőre. De tökéletes lett és isteni finom! Biztosan többször is elkészítem majd! A legfinomabb persze frissen készített paleo sárgabarack dzsemmel! :)

Paleocsinta ( paleo palacsinta )

Hozzávalók kb. 3 darabhoz:

- 2 egész tojás
- csipet Himalája só
- 1 evőkanál xilit
- 1 dl víz
- 1 evőkanál kókuszolaj
- 3 púpozott evőkanál gesztenyeliszt
- 1 evőkanál tápiókaliszt

A sütéshez: kevés kókuszolaj

A lisztek kivételével először a többi hozzávalót habosítottam össze. Én elektromos habverőt használtam.A liszteket is a habverővel kevertem bele,majd fakanállal is kevertem rajta a végén. Hagytam állni 2-3 percet. Teflonos palacsintasütőben kevés kókuszolajat forrósítottam, majd egy -egy szedőkanállal öntöttem bele a masszából. Úgy sütöttem ,mint egy hagyományos palacsintát. Nem szakadt el és könnyen meg lehetett fordítani.
Frissen készített paleo sárgabarack dzsemmel ( vaníliás és mentés ) töltöttem.Tálaláshoz leheletnyi porxilittel szórtam meg. 

Jó étvágyat!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése