Keresés ebben a blogban

2014. október 4., szombat

Paleo birsalmasajt

Szeptember elején édesanyámtól kaptam két láda birsalmát, melynek egy részéből birsalmasajtot készítettem. Paleo változatban is nagyon finom,tavaly már kipróbáltam. Idén egy leegyszerűsített változattal indítottam...


Paleo birsalmasajt 

Hozzávalók:

- 1kg főtt birsalma ( héjastól ) simára turmixolva
- kb. 50 dkg nyírfacukor

Az egészet elkeverni és addig főzni,amíg bőrösödni kezd. Kivizezett és folpackkal kibélelt formába öntjük és hagyjuk kihűlni. Kamrában,hűvös és száraz helyen hagyjuk pihenni így egy hétig,majd egy hét után ki lehet borítani és forgathatjuk minden héten,hogy minden oldala megszilárduljon. Én hűtőben is próbálkoztam,az is nagyon jól sikerült.Sőt,az még szebb lett!Hamarabb megszilárdult és szebben lehet vágni!
( zselatin vagy agar-agar nem kellett bele! )

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése