Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 23., hétfő

Gesztenyés keksztekercs

Sütés nélküli édesség,nagyon szeretjük!
Gesztenyés keksztekercs

Hozzávalók: 50 dkg darált háztartási keksz, 20 dkg porcukor, 2 evőkanál kakaópor, 2 csomag vaníliás cukor, kb.3 dl tej, rum vagy rumaroma.
Krémhez: 25 dkg gesztenyemassza, 10 dkg porcukor, 12 dkg Rama, kevés rum vagy rumaroma.

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk. A krémhez a gesztenyemasszát villával összetörjük és összedolgozzuk  a rummal, a porcukorral és a Ramával. A tésztát kettévesszük, vékonyra kinyújtjuk, megkenjük a krémmel és szorosan feltekerjük. tetejét kevés rumos tejjel megkenjük és megszórjuk kókuszreszelékkel. Hűtőbe tesszük.

Elég édes,ezért kevesebb cukorral is készíthető.Könnyű volt elkészíteni!

Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Kriszta!
    Elkészítettem ezt a keksztekercset és a duplán sajtos pogácsát a családnak szilveszterre és nagy sikert aratott..szeretném az engedélyedet kérni hogy a blogomban közzétegyem a recepteket rád való hivatkozással és a saját fotóimmal..:)
    Köszönettel:
    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen,viheted,hivatkozhatsz rám,örülök,ha ízlett!Be is kukkantok majd hozzád!BUÉK!!!:)

      Törlés
  2. Szia Kriszta,

    Ígéretemhez híven a karácsonyi finomságokat a Te oldaladról is csipegettem többek között ez a gesztenyés recept is elkészült.
    Mivel korábban nem készítettem sütés nélküli édességet….ezért magam is meglepődtem, hogy ezt is kiválasztottam, de Nálad ez is úgy volt tálalva, hogy muszáj voltam elkészíteni.
    A végeredmény isteni lett.
    Köszönöm.
    Mona

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a sok dicséretet Mona!Drága vagy!:)Örülök,hogy benézel hozzám,szívesen látlak!:) Remélem később is találsz majd kedvedre valót!Jó csemegézést és Boldog Új Évet!Kriszta

    VálaszTörlés