Keresés ebben a blogban

2010. november 18., csütörtök

Aszalt szilvás krémes sütőtök pite

A tegnap ígért pite recept!
Az eredeti receptet Latsiánál láttam.Én maradék aszalt szilvával készítettem.Eltérve  a recepttől,én belecsempésztem egy kis fahéjt és gyömbért is.
Imádtuk!


Aszalt szilvás krémes sütőtök pite

Hozzávalók: 45 dkg sütőtökpüré, kb. 80 ml olvasztott vaj, 120 ml cukor, 1 tojás, 1 kiskanál vanília esszencia, 1 kiskanál szódabikarbóna, csipet só, 360 ml liszt,aszalt szilva és ízlés szerint fahéj és gyömbér.

A hozzávalókat összevegyítem és kivajazott piteformába öntöm.A tetejét kirakom aszalt szilvával. Előmelegített sütőben 30 percig sütöm!Az a jó,ha krémes  a belseje!
( a sütőtököt tisztítás után puhára sütöttem és végül összeturmixoltam)
Kihűlve tálaljuk!

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése