Keresés ebben a blogban

2010. november 14., vasárnap

Mézeskalács Újra!

Ma egész délelőtt,kicsit belenyúlva  a délutánba mézeskalácsokat gyártottam.Az egész lépcsőházban  terjedt az isteni illat!A szomszédok már biztos tudják,hogy tőlünk jött:-)


A héten volt szerencsém cukrászokat munkában látni és megtudtam tőlük a leggyorsabban száradó,tökéletes cukormáz receptjét,amivel a mézeseiket díszítették.Kipróbáltam!Nem titok,elárulom:Cukormáz: 14 dkg porcukor és 1 tojásfehérje.Jól,fényesre kikeverni és kész!Ezután műanyagzacskóba adagoltam ,az alján pici rést vágtam és a mázzal díszítettem a mézeseimet.A kezem totálisan begörcsölt a végére,de megérte.Most már csak száradniuk kell.
Elkezdtem tehát a mézesek gyártását.Készül majd a szűkebb család többi tagjának is  a következő hetekben.Karácsonyi gasztroajándék lesz belőlük
A recept már fent van a blogon,egy korábbi bejegyzésnél!Most azért annyit változtattam rajta,hogy citromlé helyett,egy fél narancs levét tettem bele.Annyira ,de annyira finom lett!:-)

A díszesek egyben:



És a többi:

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése