Keresés ebben a blogban

2011. január 28., péntek

Csodás meglepetés és egy recept

A mai napon meglepetés ért!Egyik kedves gasztro blogtársamtól- Moldván Mónika -tól kaptam ma egy Meglepit postán!Pár hete jelezte,hogy én vagyok a 150. olvasója,és ezért meglepi jár:-) Nagyon vártam mi lesz az,és ma megkaptam!Egy csodás,hasznos receptkönyv,amibe én írhatom a recepteket! Nagyon Köszönöm itt is!!! Nagyon nagy örömet szereztél vele,ahogyan már írtam is Neked!Már fel is avattam és elkezdtem írni bele a recepteket!Kincsként fogom őrizni!
Mónika csodás receptbirodalmát,a : Torkos kuckó -t Sok Szeretettel ajánlom mindenki figyelmébe! www.moldvanmonika.blogspot.com
Nézzétek meg milyen szép!Utána pedig jöjjön egy recept-még mindig egy régebben készített étel.





Kolozsvári rakott káposzta receptje


Hozzávalók: 1 kg darált hús (disznó vagy szárnyas), 1 kg savanyú káposzta, olaj, 15 dkg rizs, só, 2 fej vöröshagyma, pirospaprika, bors,őrölt kömény és 2 nagy tejföl.

A káposztát kevés olajon 15 percig pároljuk. A rizst puhára főzzük. A hagymát felaprítjuk,olajon megdinszteljük, paprikával,sóval,borssal fűszerezzük és hozzáadjuk a darált húst és zsírjára pirítjuk.
Egy tűzálló tálat kikenünk olajjal és a káposzta felét elsimítjuk,majd erre jön a hús,a rizs,1 pohár tejföl,majd újra káposzta és a másik pohár tejföl.Kevés olajjal megöntözzük a tetejét és őrölt köménymaggal megszórjuk. 1 órán át készre sütjük

Jó étvágyat!

1 megjegyzés: