Keresés ebben a blogban

2011. január 2., vasárnap

Duplán sajtos pogácsa kelesztés nélkül avagy a legfinomabb pogácsa,amit valaha ettem:-)


Én nem igazán szeretem a pogácsákat,de ez valami Mesés! Sajt,sajt,sajt...méghozzá füstölt sajt!
Nagyon egyszerű elkészíteni!Nekem 57 darab jött ki belőle! Nagyon puha!


Duplán sajtos pogácsa 

Hozzávalók: 40 dkg liszt, 25 dkg puha langyos Rama, 2 dl tejföl(én fele tejföl fele sűrű natúr joghurt keverékét használtam), 3 dkg élesztő, 15 dkg reszelt füstölt sajt(a tésztába), 2 teáskanál só.
A tetejére: 2 tojássárgája és reszelt sajt(füstölt és trappista keveréke)

Összegyúrjuk a hozzávalókat!Nem kell keleszteni!Szép könnyű tészta lesz. Lisztezett gyúródeszkán kinyújtjuk és pogácsaszaggatóval kiszaggatjuk.Sütőpapíros tepsibe pakolgatjuk egymástól 2 cm-re,tetejét tojássárgájával megkenjük és reszelt sajttal megszórjuk.Előmelegített sütőben arany színűre sütjük.(kb 15-20 perc)-attól függ kinek milyen sütője van. Langyosan ,hidegen egyaránt finom!

Jó étvágyat!



A sütőben

46 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek a pogácsák, biztos nagyon finom!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!Igen,már alig van belőlük!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tényleg nagyon egyszerűnek tűnik, mert nincs benne tojás sem. Csak a tetejére kell?
    Üdv Erika

    VálaszTörlés
  4. Igen,nincs benne tojás. Csak a tetejére kell!

    VálaszTörlés
  5. Ennek recepten több hibája is van!

    1, nem említi, hogy nem lehet abban hagyni a sütését, mert ahogy készítem úgy fogy, olyan finom.

    2, minimum 2 adagból kell készíteni :)

    Viccet félre téve, gyorsan megvan, és nagyon finom! ( én a tésztába egy pici fekete bors-t szórtam.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Névtelen!
    Jót mosolyogtam a megjegyzéseden!:)A bors biztosan nem ront rajta,sőt!Igen-igen,eteti magát rendesen!Örülök,hogy ízlett!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Az lenne a kérdésem, hogy meddig maradnak frissek/puhák? Nem keményednek meg? Holnap meg szeretném sütni, mert nagyon jól néznek ki:) Boldog Karácsonyt!

    Kata

    VálaszTörlés
  8. Kedves Névtelen!
    Pár napig puhák maradnak,jól záródó műanyagdobozban tárold!Szerintem egyébként gyorsan el fog fogyni!A legjobb frissen és másnaposan!
    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  9. Milyen vastagra kell nyújtani?

    VálaszTörlés
  10. Ma reggel gyorsan összedobtam én is, és megsütöttem....szuper finom, semmi macera! :)) Köszi!!

    VálaszTörlés
  11. Én is elkészítettem, nagyon jó a recept, finom lett a pogi! :)
    Mondjuk én teljesen véletlenül, mondhatnám megszokásból raktam bele is egy tojást. De nem rontotta el, egy kis plusz lisztet adtam hozzá, és jó lett. :)

    VálaszTörlés
  12. Jujj,de jóóó!!Nagyon örülök,hogy ízlett!!!Ugye-ugye,hogy semmi macera?!:)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Kriszta!
    Próbáltad már teljes kiőrlésű (pl. tönköly) lisztből? És lehet vaj margarin helyett? Én kerülöm az üres lisztet és a margarint.

    VálaszTörlés
  14. Még nem próbáltam,de most hogy mondod,valamikor ki fogom így is próbálni!Vaj is mehet bele szerintem,Lurpak vagy Meggle a legjobbak,amit Magyaro.-on kaphatsz.Próbáld ki és írd meg mi lett a vége!:)

    VálaszTörlés
  15. Kedves Kriszta!

    Nagyon köszönöm a receptet! Most sül a második tepsivel,de az első már el is fogy, úgyhogy nagy sikere van :)
    Persze az sem utolsó szempont,hogy pillanatok alatt elkészíthető... :))
    Annyit módosítottam a recepteden,hogy a tésztába kevertem bele szárított petrezselymet...szerintem nagyon jóóó...
    Üdv: Eszter

    VálaszTörlés
  16. Jajj,de jóóóóó!:)Örülök neki,petrezselyemmel is sietni lehet!Jó étvágyat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is most próbálta ki először a petrezselyem használatát ilyen módon,de az eredmény szupi :) csak ajánlani tudom.
      De legközelebb tuti dupla adagot fogok készíteni,mert mióta elkészült az első adag, azóta a kisfiam ingajáratban van a szobája és a konyha közt :D

      Törlés
    2. Hú,ez aztán a dicséret!:)Én legutóbb úgy csináltam,hogy jóféle füstölt sajt ment a tésztába és a tetejére is.Hát,nem lehetett abbahagyni az evését!:)Jó étvágyat a kisfiadnak is!!!

      Törlés
  17. Szia Kriszta!
    Az én kis naív kérdésem az, hogy az élesztőt fel kell futtatni, vagy csak belemorzsolni a tésztába? Várom válaszod.
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  18. Nem kell felfuttatni az élesztőt.

    VálaszTörlés
  19. Kedves Kriszta!
    Élesztő granulátummal is lehet készíteni? Köszi a választ:
    Marcsi

    VálaszTörlés
  20. Szia Marcsi!Azzal még nem próbáltam,csak frissel,én azt favorizálom leginkább.De próbálkozz,s írd meg a végeredményt,én is kíváncsi vagyok,hogy azzal sikerül-e.Küldhetsz fotót is róla ide: ok79@freemail.hu

    Szép napot!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben megírom, fényképezem majd, de csak karácsonykor csinálom meg.

      Kérdeznék még tőled valamit, igaz ez nem a pogácsára vonatkozik.
      Rakott káposztát akarok csinálni a napokban, reggel nagyon hamar kész kell lennie. Mit gondolsz, a tepsibe előző este belerakhatom úgy, hogy reggel rögtön a sütőbe tehetem, esetleg reggel csak a tejfölt teszem a tetejére. Mit gondolsz erről.

      Szép estét és előre is köszi a válaszod! Marcsi

      Törlés
  21. Szia!Ha rám hallgatsz akkor inkább holnap reggel,inkább korábban rakd össze,frissen.Nehogy a káposzta túlságosan sok levet eresszen.Lehet,hogy csak nagyon óvatos vagyok,de én így tenném!:)Szép estét neked is!Jó sütögetést!

    VálaszTörlés
  22. Kedves Kriszta! Véletlenül találtam az oldaladra, de nagyon örülök neki. Ki is próbáltam rögtön a pogácsa recepted. Valóban nagyon egyszerű és végtelenül finom!!! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm!Örülök,hogy sikered volt vele!

    VálaszTörlés
  24. Mit lehet tenni, hogy ne legyen kérges a pogácsa és a sütemény?

    VálaszTörlés
  25. Hogy érted,hogy kérges? Úgy gondolom,hogy a liszttől lesz kérges,illetve attól,hogy nem egyenletes a tészta mindenhol.

    VálaszTörlés
  26. Köszönöm a receptet! Nagy sikert arattam vele, kezdő háziasszonyként :) Pedig nem is füstölt sajtot tettem a tésztájába, hanem sima trapistát. Könnyű, puha, kérdezték hányszor hajtottam, hogy ilyen szép leveles lett :) Más sajtos pogi recept nem is kell, gyorsan megvan és nagyon finom még másnap is. Köszönöm!!!!! Bori Szombathelyről

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De Drága vagy!Az ilyen hozzászólásokért érdemes blogolnom! :) Boldoggá tettél!Örülök,hogy ilyen jól sikerült!

      Törlés
  27. Nekem ez a pogácsa nagy csalódást okozott!A leírtak alapján készítettem el. A végeredmény egy nagyon vajas kevésbé ízletes pogácsa...

    VálaszTörlés
  28. Érdekes!Senki nem mondott még ilyet!Mindenki imádta!Főleg a sok sajt miatt!De ízlések és pofonok...

    VálaszTörlés
  29. Kedves Kriszta! Nagyon jó, könnyű tésztája van a poginak, köszönet érte. Kérlek, írd le az összeállítás sorrendjét, mert az én pogácsáim - habár kis finomak - sajna nem emelkedtek meg sütés közben. Annyit változtattam, hogy 20 dkg vajat tettem bele margarin helyett. Köszi, Andi

    VálaszTörlés
  30. Nincs különösebb sorrend a receptnél.Ha gondolod az élesztőt langyos tejben oldd fel mielőtt összeállítanád a tésztát.Örülök,hogy ízlett!

    VálaszTörlés
  31. Kedves Kriszta! Kb. 2 éve sütöm így a pogit, a Te recepted alapján. A gyermekeim imádják! Ja, és a feleségem is! :) Köszönet érte!
    Laca

    VálaszTörlés
  32. Nagyon örülök neki!Boldog Új Évet kívánok Neked a Kedves Családodnak!

    VálaszTörlés
  33. Kedves Kriszta!
    Drukkolj nekem,ma csinálom meg a pogidat,szilveszteri vendégségbe viszem.:) Nagyon imádok sütni-főzni,remélem nem rontom el.
    Boldog Új Évet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
  34. Biztosan sikerülni fog!Drukkkkkkkkkkk! :) BÚÉK!!!

    VálaszTörlés
  35. Kedves Kriszta!
    Nagyon jó a recepted, egyszerű, könnyű elkészíteni!
    A lányomnak kerestem egy könnyen elkészíthető pogácsát, mert állandó időhiányban szenved (ki nem?). De már én is rászoktam a sütésére! Engedelmeddel pici módosítással közzétettem a receptet, kérlek nézd meg!
    http://ingakonyha.blogspot.hu/2014/04/evi-sajtos-pogija.html
    Nagyon szeretjük benne a sok sajtot!
    Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
  36. :) Örülök,ha ízlik!Én már több,mint egy éve nem ehetek ilyet,paleozok.

    VálaszTörlés
  37. Kedves Kriszta!

    Nem tudom, elküldte-e a kérdést (lehet, hogy jóváhagyásra vár), ha nem, akkor megismétlem:
    Hány fokon kell sütni a pogit? Olyan jól hangzik, szeretném megsütni.

    Köszönettel: Alexandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nekem MORA alapsütőm van,ott 2-3 között szoktam sütni.Nincs hőfok jelzés rajta...

      Törlés
  38. Nagyon finom lett! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  39. Kedves Kriszta, elnézést a buta kérdésért, de az élesztőt csak egyszerűen hozzá morzsolom a többi alapanyaghoz, összegyúrom és kész?
    Egyenletesen fog így eloszlani a tésztában?

    VálaszTörlés