Keresés ebben a blogban

2011. július 3., vasárnap

Sárgabarackos pite-Pite amiben nem süllyednek le a gyümölcsök

Se nem foltos,se nem meggyes....mégis egy korábbi receptem: a  Foltos meggyes mintájára sütöttem meg péntek este 8-kor ezt a sütit.Tegnap ért célba,amikor is többek között a húgoméknál voltunk.Sajnos Bence  tojást még nem ehet,így a többiek kapkodták el 1-2 perc alatt:)

A receptet a Foltos meggyes linkre kattintva érhetitek el,amit az első sorban meg is jegyeztem.Annyit változtattam rajta,hogy a tésztájába nem tettem kakaót,most sárgabarackkal készítettem és tejföl helyett natúr görög joghurtot tettem bele(=sűrű és tejszínnel készült).Amikor megsült a pite,hát valami hihetetlenül finom illat terítette be órákon át a lakást.Éjjel,amikor felkeltem,még érezhető volt a mennyei illatfelhő.Egy csomó sárgabarackkal raktam ki  a süti tetejét,tényleg egy csomóval,jó sűrűn,és  ez fent maradt a pite tetején.A barackokat még megszórtam cukorral,ami sütés közben rákaramellizálódott.Amikor kivettem a sütőből,mintha sárgabaracklekvárt sütöttem volna,mmm..mesés volt az illata.
A sikere pedig olyan nagy volt,hogy egy pillanat alatt szétkapkodták,szinte észre sem vettem.
Hozzáteszem még,hogy 10 perc alatt készítettem el a sütőbe valót,a sütés pedig kb. 30 perc volt.











6 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett a sütid, valóban jól megraktad barackkal, nagyon jó lehetett! A kis Bence is belakott belőlle biztos!

    VálaszTörlés
  2. Imádom az ilyen sütiket. El fogom készíteni!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Bence nem ehet még tojásos ételeket.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én megsütöttem a sütit, de a barack lement az aljára, az olaj "helyett" olíva olajat tettem, aminek kicsit érzik a fura íze a sütiben. A liszt teljes őrlésű tönkölyb. volt a cukor pedig szőlőcukor. Ja, és nem lett olyan szép erős mint a tied, hanem lágyabb állagú. Mit ronthattam el?
    Ha elolvastad, megírnád véleményed!
    zotya333@freemail.hu

    VálaszTörlés