Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 16., kedd

Márványsajtos lazac medallionok bazsalikomos répa curryvel és egy meglepi

Vadlazacfilé kockák Bombay masalába és csicseriborsólisztbe forgatva,olívaolajban sütve márványsajttal,  madras currys répával,bazsalikompestoval. -Hű,de hosszú lett!:)

A debreceni Lazac Tikka után itthon próbáltam összehozni egy jó kis fincsi ebédet  lazacból .Össze is jött:)
De azért nincs párja a Kashmir- beli lazacnak,az tuti!Eddig az a világ legfinomabb étele nálam.
A fent említett ételt én neveztem el,én alkottam meg,próbáljátok ki,Nagyon finom ám!
Most 1 főre adom meg a hozzávalókat!

Márványsajtos lazac medallionok bazsalikomos répa curryvel

Hozzávalók: 1 főre
-1 doboz vadlazacfilé (Lidl)
-Bombay Masala indiai fűszerkeverék (Spar)
-olívaolaj
-csicseriborsóliszt(bioboltok)
-kékpenészes márványsajt 5-10 dkg=4 vékony szelet
- Madras curry fűszerkeverék
- 3 szál nagy vastag sárgarépa
- Alnatura bazsalikomos pesto
- díszítéshez: 2 meghízott  bazsalikomlevél

A lazacfiléket felolvasztom és mindkettőt még kétfelé vágom. Bombay Masala fűszerkeverékbe forgatom a lazacrózsák minden oldalát ,majd csicseriborsólisztbe. Lassú tűzön olívaolajon ropogósra sütöm. Gyorsan megvan. 
A curryhez a répákat megpucolom,megmosom és csíkokra vágom.Megszórom Madras curryvel és olívaolajon-akár a lazacok mellett- roppanósan puhára sütöm/párolom.
A lazacrózsákat tányérra szedem és vékony márványsajt darabokkal díszítem.A répa curryt mellé helyezem,tetejét megpakolom bazsalikomos pestoval és 2 hízott bazsalikomlevéllel díszítem.

Jó étvágyat!

Nem mindennapi étel,tudom,kissé különleges,de néha be lehet iktatni,például egy romantikus vacsora idején...
2 főre természetesen dupla adag lazac és répa szükséges!De chutneyval és rizzsel is ehetjük!




Most pedig jöjjön  a meglepi, pontosabban engem leptek meg a napokban: kaptam egy kedves üzenetet egy szintén nagyon kedves ismerősömtől,Zsuzsától,aki csoporttársam volt az egyetemen.Meg szeretett volna lepni.Kaptam tőle egy nagyon szép sütis könyvet,nagyon örülök neki.Tegnap érkezett, s egész délután olvasgattam.Nagyon Köszönöm itt is Drága Zsuzsa! Ki is néztem már pár receptet!







2 megjegyzés: