Keresés ebben a blogban

2012. július 4., szerda

Mogyorómorzsás mozzarellaszuflé

Szétnéztem a konyhában,s gondoltam egyet,majd még egyet és alkottam egy kis langyos,de üdítő finomságot vacsorára.
Mi igen korán vacsorázunk,általában 5 óra tájékán,de persze előfordul néha,hogy valami miatt később,illetve később még csipegetünk még egy kis gyümölcsöt.
Mikrohullámú sütőben készítettem,így ilyen rekkenő hőségben mint a mai is,nem muszáj sütőt használni.Sőt,ma még  a közelébe sem mertem menni a sütőnek!
Konzerv polippal tálaltam,de jól megy tonhal vagy más olajos hal mellé is.Sőt,mi több,egy-egy szelet friss fokhagymás pirítóssal is pompás párost alkothat!Már csak egy kis behűtött fehérbor és kész a csoda!:)
Gyors,egyszerű és igazi ínyenc vacsora!


Mogyorómorzsás mozzarellaszuflé

Hozzávalók 2 főre:

- 2 darab szufléforma
- 8 szelet korpás keksz (Korpovit)
- 2 nagy marék sótlan,pörkölt földimogyoró
- 1 csomag= 8 szelet mozzarella
- 3 db közepes méretű édes,érett paradicsom
- csipet só
- 4 mokkáskanálnyi bazsalikom pesto

A kekszet a mogyoróval és a sóval egy zacskóban vagy egy mozsárban durvára törjük. a szufléformák aljára fél-fél maréknyit szórunk a morzsából.A morzsás rétegre egy-egy mozarella szeletet helyezünk,majd egy-egy szelet paradicsomot és végül megkenjük fél mokkáskanálnyi pestoval.Így folytatjuk tovább a rétegezést. Minden formába 4 mozzarella szelet és 3 paradicsomszelet kerüljön.Az utolsó mozzarellaszeletre szórjuk  a maradék morzsát egyenlő arányban.Mikrohullámú sütőben 1-2 perc alatt illatosra pirítjuk.
Tálalás: olajos halakkal vagy fokhagymás pirítóssal.

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése