Keresés ebben a blogban

2012. november 20., kedd

Mézes asztali díszek és adventi koszorúk

Most már úgy néz ki,hogy tényleg vége!
Úgy értem,hogy vége a mézes koszorúk és díszek gyártásának,de már csak félve merem ezt írni is,mert egy hete is ezt gondoltam,aztán jött egy nagyon komoly és fontos megkérés,amit muszáj volt teljesítenem,sőt mi több annyira megtetszett a saját mintázatom az egyik koszorún,hogy a maradék tésztából készítettem még egyet magunknak is,s a múltkori helyett inkább egy ilyet választottam itthonra.A másik pedig jó kezekbe került...
Két kisebb asztali díszre is futotta még a levágott tésztadarabokból,éppen hogy.


asztali dísz egy fontos helyre...
Nekem jobban tetszik,mint amit a múltkor készítettem,nem hiába,mivel sokkal több időt szántam rá és jó állagúra sikerült az íróka.


Ebből a koszorúból kettőt készítettem,két egyformát,dupla annyi időt szántam rá,mint az előzőekre.Sikerült elérnem azt,hogy még nekem is nagyon tetszik.Ez az idei favorit,nem hiába,hiszen rengeteg munkám volt vele.



asztali dísz piros zselés alapon


asztali dísz 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése