Keresés ebben a blogban

2012. december 25., kedd

Paleo csokilikőr

A mai ünnepi ebédhez készítettem csokilikőrt is Pocak Panna receptje alapján ,amit a Kifőztük karácsonyi számában találtam.
A curryhez már készítettem házi kókusztejet,s pontosan annyi maradt belőle,amennyi a likőrbe kell.
2perc alatt összedobtam,megvártam még kihűl,kicsit hűtőben is hűtöttem,majd kínáltam.Isteni finom lett!A recept szuper,tényleg valódi,a boltinál sokkal finomabb csokilikőr a végeredmény!


Paleo csokilikőr

Hozzávalók:

- 4 dl házi kókusztej
- 10 dkg étcsoki reszelék ( minél magasabb kakaótartalmú)
- 1 ek. méz
- 2 dl barna rum
- 1 vaníliarúd kikapart belseje

A kókusztej felét felforraljuk,majd beleszórjuk a csokireszeléket,s addig kevergetjük,amíg a csoki teljesen felolvad. Ekkor hozzáadjuk a többi kókusztejet és a többi hozzávalót.Jól összekeverjük és kihűtjük.Üvegbe töltjük és hideg helyen tároljuk.Fogyasztás előtt rázzuk fel az üveget.

Egészségetekre!:)






2 megjegyzés: