Keresés ebben a blogban

2013. december 14., szombat

Mézes puszedli

Receptem a szokásos, itt található meg : Mézes puszedli . A fehér mázasat marcipánnal töltöttem.A mázat így készítettem : 5 tojásfehérjét és kb. 25 dkg porcukrot,valamint 1 kiskanál citromlét habosra vertem és ebbe a mázba forgattam bele a kihűlt puszedlikat. A tetejére koktélcseresznyét tettem.1-2 napot hagytam száradni szobahőmérsékleten.


Ajánlott rögtön a fenti receptben megnevezett hozzávalók duplájával készíteni,mivel annyira finom,hogy azonnal két adagot kell sütni belőle,s így lehet variálni: marcipánnal,aszalt szilvával vagy más aszalvánnyal tölteni,de simán is hagyhatjuk.Bevonni pedig csokiglazúrral is lehet.


Ezeket pedig a szokásos Dr. Oetker marcipános cukormázzal vontam be. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése