Keresés ebben a blogban

2013. december 15., vasárnap

Paleo mézeskeksz

Pocak Panna Paleo mézeskalács  receptjét készítettem el apró változtatással.Nagyon finom lett!Én keksznek hívom,mert szerintem kekszhez jobban hasonlít,mint mézeskalácshoz.A csokiöntetből én dupla adagot készítettem,valamint felaprított dióval is megszórtam a  végén.


Paleo mézeskeksz 

Hozzávalók:

- 25 dkg méz
- 1 egész tojás
- 1 teáskanál őrölt fahéj
- 1 teáskanál őrölt szegfűszeg
- fél teáskanál őrölt szerecsendió
- fél teáskanál őrölt ánizs
- 50 dkg mandulaliszt

A mázhoz:

- 10 dkg kókuszolaj (folyékony)
- 10 dkg karobpor (vagy holland kakaópor)
- 6 dkg méz

A tetejére:

- 2 marék feldarabolt dió

A tészta hozzávalóiból tésztát gyúrunk,majd hengereket formálunk belőle.Nekem 4 hengerem lett.Folpackba tekertem,a végeket összecsomóztam és még a fólia között formáltam szép egyforma hengerekké.Hűtőbe tettem egy órára. Amikor letelt az egy óra,a fóliát rajtahagyva éles késsel egyforma korongokat vágtam belőle.A fóliadarabokat ezután távolítottam el.Az egészből nekem 30 darab lett.Sütőpapíros tepsibe tesszük és előmelegített sütőben aranybarnára sütjük.Amikor kihűlt megkenjük a krémmel,aminek a hozzávalóit simára keverjük.A tetejére diót szórunk.Egy napot hagyjuk száradni.

Jó étvágyat!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése