Keresés ebben a blogban

2010. október 8., péntek

Nosztalgia krumplipogácsa

Időutazás a gyerekkoromba.-Erre gondoltam,amikor eszembe jutott az a krumplipogácsa,amit nagymamám rendszeresen sütött régen,mikor még gyerek voltam.Hamar eltanultam tőle még gyerekként,emlékszem,hogy elsőre hatalmas adagot sütöttem.Falta az egész család.Kevés és olcsó hozzávalókból is lehet finomat sütni.Ezt a következő recept is megerősíti.



Hozzávalókat tekintve pontos adatokkal nem tudok szolgálni,csak úgy mindenki a saját ízlése szerint adagolja,ahogyan én is! Kb. 15 db közepes méretű burgonyát megpucolok,felkockázok és sós vízben puhára főzöm,majd áttöröm.Hozzáadok egy tojást,sót  és annyi lisztet,hogy  könnyen gyúrható tészta legyen.Lisztezett gyúródeszkán fél cm vastagra kinyújtom és kiszaggatom,majd forró olajban kisütöm.
Hagymás tejföllel vagy natúr joghurttal tálalom!

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése