Keresés ebben a blogban

2010. december 8., szerda

Marmalade keksz

Nem tervezett sütésbe kezdtem délután. Nézegettem a gasztroblogokat,és rátaláltam egy Narancsos -csokis keksz receptre Chef Vikinél.Pici változtatással én is megsütöttem.
Én Marmalade lekvárt használtam és mandarin helyett narancsot és Orangeatot.
33 darab lett belőle.Marmalade keksz néven becézem:-)


Ahogyan én készítettem: Hozzávalók: 4 dkg Szerencsi kakaópor, 20 dkg liszt, 3 teáskanál sütőpor, 8 dkg cukor, 2 evőkanál Marmalade, 3 dkg Orangeat, 10 dkg Rama, 2 evőkanál méz és 1 narancs reszelt héja.

Minden hozzávalót elvegyítettem egymással és tésztává gyúrtam. Kis gombócokat formáltam belőle és sütőpapíros tepsibe tettem.Tetejüket kicsit lelapogattam.Előmelegített sütőben kb. 10 percig sültek. Amikor kicsit kirepedezett a tetejük kivettem a sütőből. Fémdobozban tárolom.
Jól ropognak benne az Orangeat-ok:-) Nagyon finom!

Jó étvágyat!




2 megjegyzés:

  1. Nálunk is betyár módon fogyott :-) Egyik a másik után!

    VálaszTörlés
  2. Nem is lehet abbahagyni az evését:-))Jófajta csokis-narancsos keksz!

    VálaszTörlés