Keresés ebben a blogban

2010. december 3., péntek

Saját készítésű alkoholos puncsmáz puszedlikre

Tegnap 3 adag puszedlit gyártottam,ma kisütöttem őket,rengeteg lett.Persze ezek is gasztroajándékba.Ezennel a puszedli készítést befejeztem erre az évre.De még lesz meglepim:-)


Így készítettem: 2 evőkanál vörösbort(ha lehet édeset) , 2 evőkanál rumot (de nem aromát!!!) és annyi porcukrot összedolgoztam,hogy nagyon sűrű massza legyen.Egy evőkanál vizet adtam végül hozzá.Ecsettel kentem meg a puszedliket.Közben nem árt kóstolgatni,hogy elég édes-e,illetve hogy jó puncsos ízű-e.Kb.40 perc múlva amikor megszárad a máz,fém vagy műanyag dobozba tesszük és szobahőmérsékleten tároljuk,illetve rájárunk..:-)


Puszedli-mézeskalács ajándékcsomagok

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szorgos vagy! Én még csak tervezem "a konyhából a fa alá" típusú ajándékokat.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Muszáj elkezdeni időben!:-)

    VálaszTörlés