Keresés ebben a blogban

2011. január 26., szerda

Chicken in Greek style

Igen!Csirke is,görög is,saját is!Ez egy saját szerzemény.Zsiradék nélkül készül!Fogyókúrázóknak is ajánlom!
Valamikor decemberben kaptam Georginától egy csomag Mix for Tzatziki fűszerkeveréket,ami pont arról a görög szigetről származik,ahol nászutunkat töltöttük Petivel 2007 júliusában.(Zakynthos-sziget-Tsilivi) -Még decemberben kisütöttem valamit gondolatban és utána  rögtön ki is próbáltam.Most jutottam el odáig,hogy megosszam veletek!Még egyszer Nagyon Köszönöm a fűszert,isteni ízt adott!Gondoltam pár fotó erejéig nosztalgiázom egy kicsit,és a recept végén megtaláltok a nászutas fotókból  néhányat!


Hozzávalók: 4 darab csirkemellfilé, egy csomag szezámmag, 3 kis pohár natúr joghurt, Mix for Tzatziki fűszerkeverék (jó fokhagymás,mmm...), só és sütőpapír vagy alufólia.

Először is a csirkemelleket félbevágtam és megsóztam.A joghurtokat egy szélesebb kerek tálba öntöttem,elkevertem benne tetszőleges mennyiségű Tzatziki fűszert és  a húsokat ebbe  a krémbe helyeztem bele.Így hagyjuk állni egy fél órát.Ezután a szezámmagot is kiöntöttem egy széles tálba és a joghurtos csirkedarabokat jól beleforgattam a szezámmagba.Ezután duplán sütőpapírozott vagy alufóliázott tepsibe tesszük és 1 óra alatt finom puhára sütjük.A maradék tzatzikis joghurttal megöntözzük és köret mellé tálaljuk.

Jó étvágyat!




Nosztalgia Zakynthosról

Navaigho

The Blue caves

Tsilivi Beach

Navaigho 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése