Keresés ebben a blogban

2011. január 9., vasárnap

Gyors sajtos croissant


Kivettem a fagyasztóból 1 csomag leveles tésztát, kiolvasztottam és kinyújtottam.Egy nagy kört vágtam ki belőle,amit cikkekre vágtam. A cikkeket olvasztott vajjal kicsit megkentem és sajt darabokat halmoztam a szélesebb végekbe.A szélesebb végétől kezdve felcsavartam és sütőpapíros lemezre helyeztem a kifliket.Sós tojássárgájával átkentem és aranybarnára sütöttem.A maradék tésztából háromszögeket vágtam és ugyanúgy sajttal feltekertem.
Nem tudtunk ellenállni a kísértésnek és még melegen ettük.
Tényleg gyors és nagyon finom!Füstölt sajttal még finomabb!

Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Kriszta!
    Nemrég találtam ide, gratulálok az oldalhoz! :)Én is imádom a leveles tésztát, sokrétű felhasználása miatt! Várom a további csodákat! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!Ha leveles tésztád van otthon,az már fél siker!Gyorsan kiolvad,és tényleg sokféle módon fel lehet használni:-)
    Örülök,hogy benéztél hozzám!

    VálaszTörlés
  3. Igen,1 órán belül "elpusztítottuk":-)

    VálaszTörlés