Keresés ebben a blogban

2011. november 18., péntek

Így készültek a Mézességek :)

Az előző bejegyzésben közöltem a mézes adventi koszorúk fotóit és receptjét.Most egy fotó erejéig gyorsan visszatekintek,mert nem mindenkinek világos,hogy hogyan is kerültek egymás mellé az "elemek".

Ezen a  fotón talán kivehetőbb:

A kiszúrt formákat egymáshoz illesztjük és picit  az ujjbegyünkkel összenyomjuk.A 4 gyertya alapját is együtt sütöttem a koszorúalappal.A gyertyák körüli köröket külön sütöttem meg és az írókával ragasztottam rá.

Megemlítettem már,hogy megrendelésre is sütnöm kell mézeskalácsot,méghozzá olyat,ami fél évig is eláll légmentesen záródó dobozban.A receptje a tegnapi bejegyzésnél található!Ebbe már belekerült a narancs és citrom is.

Íme:

egy nagy tál mézes

Bizony-bizony! "Dollárokat" is sütöttem :)


Mézes karácsonyfadíszek
Nagy munka,de megéri!
Fehér selyemszalagot használtam.
Persze nem lettek tökéletesek remegő kézzel...








A díszekhez még nyersen egy szívószál segítségével lyukat fúrtam,ami kicsit összesült,de nem nagyon.Ha mégis jobban összesülne,akkor már kész állapotban is újra átszúrhatjuk,menni fog!






2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik minden! Ilyen nekem is kell a fára!! A szívószál nagyon jó ötlet, eszembe sem jutott volna!! Milyen szép lehet egy ilyen mézeskalács díszekkel felaggatott fa! Biztosan fogok ilyeneket csinálni, csak az a kérdés mikor? :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi Barbi!
    A szívószál azért jó,mert kellőképpen nagy átmérőjű a vége,sőt ha kicsinek tűnne a lyuk,akkor ha egy picit megmozgatjuk benne a szívószálat,akkor tágíthatunk rajta.Próbáld ki!
    Csak lesz egy kis időd rá..!:)Vonj be mást is a munkába,s közben jót beszélgettek!:)Egy kis halk kellemes zene közben,néha egy-egy korty kakaó vagy forró csoki....:)

    VálaszTörlés