Keresés ebben a blogban

2012. március 17., szombat

100% Reformkenyér

Tavaly találtam rá erre a kenyér receptre,ami nem csak reform és paleo,hanem igen egyszerűen elkészíthető és rendkívül finom is!
A recept lelőhelye: Itt és a receptet is a Reformnasiknál olvashatjátok.Szuper kenyér,csak össze kell keverni és kész.Nincs benne élesztő,sem sütőpor ,de még szódabikarbóna sem.A kenyér tehát nem lesz nagyobb sütés közben.Tömör és laktató.Ja,és ki ne hagyjam, lisztmentes is!A hozzávalók között feltüntetett kókuszliszt ugye valójában nem liszt. Tele van még sok-sok egészséges finomsággal: zabkorpa, lenmag, mandula,napraforgómag,stb.
Peti szerint többször kellene ezt sütnöm,mert neki is nagyon bejön.

egészben

szeletelve

Szendvicsként: a szeleteket kicsit megpirítottam,bekentem fokhagymával és egy kis bazsalikomos pestoval,paradicsommal megraktam és reszelt parmezánt szórtam rá.
De önmagában is nagyon finom.

Jó étvágyat!


1 megjegyzés:

  1. Ez valami nagyon csodás! Szívesen ennék belőle 1,2 szeletkét:) Mennyire egészséges!

    VálaszTörlés